среда, 16 декабря 2015 г.


Модуль 9:
У 9 модулі я розглянув можливості організації  диференційованого навчання елементами здійснення диференційованого навчання під час впровадження мого проекту « Броньваний щит Вітчизни».
Для обдарованих ліцеїстів мною було розроблено такі завдання : створити блог до даного проекту. Підготувати презентацію. Яку учні повинні захистити, як груповий проект. Під час підготовки такі учні очолюють групи учнів та готують однокласників до участі у захисту проекту.
Для слабо встигаючих учнів я підготувала такі завдання : готують картинки для оформлення презентації, працюють з  контурними картами.,під час яких учні удосконалюють свої навички роботи з картою.
Такм чином учень знаходиться в центрі навчального процесу та є його активним учасником.

Комментариев нет:

Отправить комментарий