Модуль 9:
У 9 модулі я
розглянув можливості організації диференційованого
навчання елементами здійснення диференційованого навчання під час впровадження
мого проекту « Броньваний щит Вітчизни».
Для обдарованих ліцеїстів мною було розроблено такі завдання : створити блог до
даного проекту. Підготувати презентацію. Яку учні повинні захистити, як
груповий проект. Під час підготовки такі учні очолюють групи учнів та готують
однокласників до участі у захисту проекту.
Для слабо встигаючих учнів я підготувала такі завдання : готують картинки
для оформлення презентації, працюють з
контурними картами.,під час яких учні удосконалюють свої навички роботи
з картою.
Такм чином учень знаходиться в центрі навчального процесу та є його
активним учасником.
Комментариев нет:
Отправить комментарий